תרגילי אנטי אייג'ינג לעור הפנים

לאלו מאיתנו שאוהבות יוגה ומכירות מקרוב תנוחות כגון ברכת השמש או תנוחת הכלב ואינן מעוניינת בהכרח בטיפולי אנטי אייג'ינג למרות שאלו לעיתים בלתי נמנעים, יש אפשרות לעשות שימוש ביוגה גם לעור הפנים. יש הטוענות כי יוגה עזרה להן בהרמת גבות וחיזוק הלחיים באמצעות חיזוק השרירים בפנים ומתיחתם. תרגילי הפנים גם יכולים להגביר את זרימת הדם ולאפשר ליותר חמצן להגיע לתאים ובכך להגביר את הזוהר של העור ולצמצם את כמות הרעלנים.

כמו בכל דבר הקשור לבריאות גם כאן חשובה השגרה אך גם אם לא תוכלו להקדיש עשרים דקות ביום, שישה ימים בשבוע, כדי לראות תוצאות מהירות, עדיין תוכלו להתקדם בקצב שלכן ולשפר את עור הפנים שלכן בצורה הדרגתית יותר. ייתכן והשינוי יתמהמה קצת יותר מאשר חודשיים עד ארבעה עד שתראו פחות קמטים ומתח בפנים אך הוא יגיע. כמו כן חשוב להבין שהמצב האישי והגנטי של כל אחת יגרום לעור הפנים להגיב אחרת ובזמנים שונים. אחד התרגילים המסייעים להרמת עפעפיים ושקיות תחת העיניים שבדרך כלל היינו מטפלות בהן באמצעות פילינג, הזרקת בוטקס או ניתוח הרמת עפעפיים, מצריך אותך להניח את אצבעות הידיים שלך בצורת וי סביב העין: האמה של כל יד בפינה הפנימית של הגבות ואילו האצבע בפינה החיצונית של כל גבה. החזיקי את הגבות עם האצבעות ועשי מאמץ להסתכל כלפי מעלה תוך הפעלת השירים שתחת העיניים והרפי. חיזרי על התרגיל שש פעמים וסיימי בעצימת העיניים למנוחה.

טיפול אחר לטיפול בקמטי הלחיים ועור מדלדל שבדרך כלל היינו מטפלות בו רק על ידי מתיחת פנים ופילרים מצריך לעשות צורת O עם הפה כשאת מחביאה את השינויים עם השפתיים, עכשיו נסי לחייך כשאת עדיין מחביאה את השיניים והרפי ושוב וכך שש פעמים. בשלב השני הניחי את האצבע על הסנטר והניעי את הלסת מעלה ומטה תוך כדי שמירה על הסתרת השיניים עם השפתיים בצורת O. לחזור שלוש פעמים. אם עברת עיבוי שפתיים ייתכן ותחווי קושי בפעמים הראשונות של התרגול.

התרגיל האחרון שאגע בו הוא נועד לטפל בקמטי מצח שבעבר טיפלנו בהן רק באמצעות בוטקס. פירשי את אצבעותיי כמניפה והניחי את את הידיים על המצח כשהן פונות פנימה. בין הגבות לשיער הראש. מיתחי את המצח על ידי משיכת הידיים בעדינות מבפנים החוצה והרפי, חיזרי עשר פעמים. כמו בכל דבר בחיים, גם כאן כאמור המפתח הוא בהתמדה. אז שיהיה בהצלחה.

פורסם בקטגוריה הגיג. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.